Nieuwe Leden

Als je zin hebt om te zingen en je overweegt dat bij ons te komen doen, twijfel dan niet en neem contact op! Stuur ons een mailtje of bel met onze secretaris, of gebruik het contactformulier op deze pagina. Je mag ook de stoute schoenen aantrekken en langs komen op ons repetitieadres op donderdagavond. Kom dan wel wat eerder dan hebben we even de tijd om kennis te maken. Je bent van harte welkom.
In principe kan iedereen lid worden van het koor maar omdat we meerstemmig zingen worden er wel enige eisen aan je stemvaardigheid gesteld. Om je de gelegenheid te geven je te oriƫnteren kun je de eerste twee weken zonder betaling met ons meezingen. In de tweede week neemt de dirigente een korte zangtest af. Bij wederzijdse overeenstemming word je lid.
De contributie bedraagt 30 euro per maand en wordt op de eerste donderdag van de maand (met uitzondering van de maanden juli en augustus) voldaan bij de penningmeester.
In geval van een inkomen op bijstandsniveau of als je in het bezit bent van een stadspas met groene ruit dan is een kleine reductie mogelijk. Ook als je lid bent van meerdere koren van de dirigente kan in overleg met de penningmeester de contributie worden aangepast.
Mail het BESTUUR.